Pages

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Haberci ve Koruyucu Ayet ve Dualar


Efendim,bu blogu yayınlamayı uzun süreden beri düşünüyodum..Yayınlasam mı yayınlamasam mı diye sürekli düşündüm..Bir arada bir derede kaldım..Çünkü,dini konulara girmek gibi bir niyetim yoktu..Ancak benim düşüncelerim,öyle bilindik "dini düşüncelerle" ilgili değildi..Daha çok ayet ve duaların ortaya koymuş olabileceği parapsikoloji ve supernatural (doğaüstü) güçler ile ilgili idi..

Yani,daha çok kutsal kitaplarda geçen "ayet ve duaların güçleri ve bunların vermiş olabileceği haberciliği" hakkındaydı.."Ve tanrı gücü yarattı" adlı kitabımda da geçen,bu konular ile ilgili uzun süreden beri ayrı bir çalışma yürütüyodum..Kitabımız sadece "Her insanda bir doğaüstü güç vardır." tezini savunmakta ve bunu okuyucularına sunmaktaydı..

Bu kitapta (BAK) ve hatta bu kitabın tanıtımı için yaptığımız videomuzda (BAK) bile anlattığımız hadiselere dayanarak,"insanoğlunun yaratılışı,cennet,cehennem,yaratıcı Allah(cc),melekler,iblis" vs ahiret ortamında yaşanmış olayları,ayetler ışığında anlatmaya çalışmış; ayrıca insanoğlunun dünyaya gönderilişinden günümüze değin ,dünya yaşamında olup bitenleri de kısaca izah etmeye çalışmıştık..

Aşağıda da göreceğiniz gibi bu ayeti kerimeleri bu şekilde sıraya koymamızın nedeni ise,özellikle de ahiret ortamında yaşanan "Adem,Allah(cc),iblis ve melekler" arasında geçen dialogları daha iyi anlayabilmek içindi..

Devam edecek...To Be Continued..

NOT: Umarım yeni blogumuzun temasını beğenmişsinizdir.. :)

Yayıncı: Yazar Ertuğrul Yıldırım tarafından yayınlanmıştır; Copright 2017

6 yorum:

  1. Hayırlı, uğurlu olsun tekrar. İlk izleyici ben oluyorum galiba:))yine gölge olarak çıkmış profilim, tekrar izlemekten çıkıp, tekrar izlemeye alayım bakalım düzelcek mi? Umarım düzelir....olmasa da ne yapalım gölge olarak kalırız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..evt,ilk izleyici sizsiniz,galiba hepsi bu kadar..evt,gene profil resminiz gözükmemiş..:) önemli değil ilgilenmeniz yeterli..tekrar hoşgeldiniz,teşekkürler..

      Sil
    2. Hayırlı olsun.Bu tarz konular çok ilgimi çeker.Ben şimdiden merak etmeye başladım..Müjdeden sonraki 2.takipçinizim efenim :)

      Sil
    3. teşekkür ederim,umarım elimden geldiğince sizlere ilginç ama kaliteli yayınlar verebilirim..tekrar hoşgeldiniz,teşekkürler..

      Sil
  2. ilginç olcak benim için iyi fikirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt,umarım iyi şeyler çıkartırım deepçim,sen de hoşgeldin teşekkür ederim..

      Sil